[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / random / cow / in / komica / miku / pone / psyid / random / sl ]

/pen/ - A Place to Create and Critique

Writing and reviewing ink pens and political literature

Catalog

Name
Email
Subject *
Comment *
File *
Password (Randomized for file and post deletion; you may also set your own.)
Archive
* = required field[▶ Show post options & limits]
Confused? See the FAQ.
Embed
(replaces files and can be used instead)
Oekaki
Show oekaki applet
(replaces files and can be used instead)
Voice recorder Show voice recorder

(the Stop button will be clickable 5 seconds after you press Record)
Options

Allowed file types:jpg, jpeg, gif, png, webm, mp4, pdf
Max filesize is 16 MB.
Max image dimensions are 15000 x 15000.
You may upload 5 per post.


Welcome to Pen Island
Our pen is big
Political discussion is allowed by default. This board is SFW

Is It Wet Yet?


File: 1423075646174.jpg (7.5 KB, 217x208, 217:208, 1420421887179.jpg)

e1da5d  No.3[Reply]

If you are stuck on what to write and need a prompt, post here and an anon will give you one.
If you have a good one, post it even if nobody asked.
For fiction and non-fiction.
44 posts and 16 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7c88bc  No.827

File: 09e853a77682e4f⋯.jpg (278.11 KB, 1606x2294, 803:1147, 2020_06_04_1_04_PM_Office_….jpg)

File: a7b1da2b270be1c⋯.jpg (210.2 KB, 1616x2279, 1616:2279, 2020_06_04_12_52_PM_Office….jpg)

File: 9aac8d97a1f36c7⋯.jpg (212.87 KB, 1607x2291, 1607:2291, 2020_06_04_12_52_PM_Office….jpg)

Here are the pages from the the press briefing today.

https://youtu.be/V5dsPp6iiJo

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 7e20e3abb3ef821⋯.jpg (295.63 KB, 1612x2285, 1612:2285, theninth.jpg)

84e0e6  No.591[Reply][Last 50 Posts]

The enumeration in the Constitution of certain rights, shall not be construed to deny or disparage others retained by the people.

Is the Preamble important to Americans these days?

48 posts and 14 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

994ed5  No.819

Yeah white boy, I'm gonna black your girls. All them y*kubanoid ass bitches straight be lustin after my BIG BLACK COCK! Damn bitch, like you fucks can't even imaginate how big my thick hot hard ass cock be up in your white bitches fanny. Yeeahhhh hhhh, we gon get rid of yo cracka ass y*kubian ass, das rite. All that's gon be left be tha rubanoid babies we be making. You jealous white boy? I know I would be. Damn cracka, we gon chase you back to yo cave cracka. I mean, yo asses bout to feel tha wrath of my big fat black cock. I swear if any of y'all crackas even try and get in my DIVINE RIGHT of way, y'all bout to get my big fat black cock in your mouth. I swear, y'all non-melanated crackas be straight wyldin if y'all think I be in this fo tha white pussy alone niggaaaaaaaa.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

25e9e8  No.820

File: 57acad206f828a5⋯.jpg (408.15 KB, 1639x2248, 1639:2248, 2020_05_30_9_53_AM_Office_….jpg)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

5e123f  No.821

YouTube embed. Click thumbnail to play.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

5e123f  No.823

File: 2f0820659bec9b4⋯.jpg (377.05 KB, 1598x2305, 1598:2305, 2020_05_30_4_30_PM_Office_….jpg)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

5e123f  No.824

File: 54f5724b7d774c0⋯.jpg (382.45 KB, 1607x2292, 1607:2292, 2020_05_31_7_10_AM_Office_….jpg)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 3c62e6368e296bc⋯.jpg (1.8 MB, 1622x2388, 811:1194, 20200315_020127.jpg)

51a65d  No.749[Reply]

President Trump called for a National Day Of Prayer for today.

Matthew 6:7

And when you pray, do not use vain repetitions as the heathen do. For they think that they will be heard for their many words

I have heard that passage before and it made me pray in a different way. So as not to repeat, I try to build the strongest set of prayers. I can edit, delete, and add at any time.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7015c0  No.750

>>749

Prayer isn't about demanding things from God. You have to praise Him first, then you can beg Him for things.

Forgiveness is the most important thing you can ask God for; if God forgives you, everything else will be taken care of.

>permanent reign on earth

Only the Hereafter is permanent, not earth.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

51a65d  No.751

>>750

The nice thing is everyone can pray however they want. I praise God everyday and ask forgiveness for my sin and forgive myself. I think everyone has to ask forgiveness for their sins themselves. These are not demands just requests.

Post some prayers and show me how it's done.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

0cefe6  No.753

>>751

>The nice thing is everyone can pray however they want. I praise God everyday and ask forgiveness for my sin and forgive myself. I think everyone has to ask forgiveness for their sins themselves.

Thats good.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

6ac91c  No.817

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

645021  No.822

>>817

I have enabled ID and will put a link to https://isitwetyet.net/ref/6ndoqr

in the page

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 2982a8e8488752e⋯.png (69.98 KB, 824x505, 824:505, problem 2.png)

224be4  No.690[Reply]

I can't even post an image today

its only 2.2 Mb

wth?

…………………………………………………………………………………………………………………………….128 char………………………………………………………………..

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

224be4  No.691

File: 821444489819d26⋯.png (28.42 KB, 674x365, 674:365, Screenshot.png)

>>690

Well, sorry for posting this in your board Jim (or Ron), but there is no way to contact you

so, just delete this

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

224be4  No.692

>>691

I had to post an image under 1Mb

If there is a change, why isn't it posted somewhere?

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

a96a1c  No.818

Yeah white boy, I'm gonna black your girls. All them y*kubanoid ass bitches straight be lustin after my BIG BLACK COCK! Damn bitch, like you fucks can't even imaginate how big my thick hot hard ass cock be up in your white bitches fanny. Yeeahhhh hhhh, we gon get rid of yo cracka ass y*kubian ass, das rite. All that's gon be left be tha rubanoid babies we be making. You jealous white boy? I know I would be. Damn cracka, we gon chase you back to yo cave cracka. I mean, yo asses bout to feel tha wrath of my big fat black cock. I swear if any of y'all crackas even try and get in my DIVINE RIGHT of way, y'all bout to get my big fat black cock in your mouth. I swear, y'all non-melanated crackas be straight wyldin if y'all think I be in this fo tha white pussy alone niggaaaaaaaa.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 63316a6875f2107⋯.png (109.33 KB, 934x1000, 467:500, ClipboardImage.png)

7f5aea  No.754[Reply]

Since /pencil/ is gone let us have a pencil thread!

Post pencils! Good pencils! PEncils cgood! pencisl ! pencilss! I love pencils! pepppppeennciillss! also bring back

bring back /pencil/

3 posts and 3 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7f5aea  No.758

File: bbafd84af6b3543⋯.png (190.3 KB, 500x500, 1:1, ClipboardImage.png)

woohoo pencils alright yeah

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7f5aea  No.759

File: 0cefe21e5022068⋯.png (318.63 KB, 650x433, 650:433, ClipboardImage.png)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7f5aea  No.760

File: b82b98912b4acbb⋯.png (761.51 KB, 1200x1200, 1:1, ClipboardImage.png)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

62a096  No.761

File: 5db9d78f5c1495f⋯.jpg (25.15 KB, 600x400, 3:2, 2616.jpg)

File: 0561c02ba0b5e31⋯.jpg (28.87 KB, 600x400, 3:2, 2613.jpg)

File: cb4bcbb674d3e3f⋯.jpg (20.51 KB, 600x400, 3:2, 2614.jpg)

The Pentel Sharp Kerry is the best mechanical pencil I have used. Pretty inexpensive and near perfect. Great click action.

Holds A LOT of lead. Only downfall is a small eraser, but it you're willing to keep a different eraser with you it's fine.

I always used 4B lead to get it to write smooth and dark without tearing the paper.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

ad02ca  No.816

Pencil more like whi*e pincil dick compared to the superior BLACK COCK

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



YouTube embed. Click thumbnail to play.

baedd4  No.693 [Reply][Last 50 Posts]

Shall we play a game? That is from a wonderful movie called Wargames. Can you imagine where technology is nowadays?

Woof woof says the cat. Imagine that, the Cat in the Hat.

103 posts and 69 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

eea070  No.809

File: 12f99880e6aa281⋯.mp3 (156.94 KB, 2020_03_22T04_40_59.mp3)

Names for Covid 19

3

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

eea070  No.810

File: 64f1b7f99203f36⋯.mp3 (156.94 KB, 2020_03_22T04_42_04.mp3)

Names for Covid 19

4

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

eea070  No.811

File: 2b66f21b50360ba⋯.mp3 (156.94 KB, 2020_03_22T04_43_39.mp3)

Names for Covid 19

5

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

eea070  No.812

File: a6f753dee45ad99⋯.mp3 (117.94 KB, 2020_03_22T04_44_34.mp3)

Names for Covid 19

6

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

41a8f6  No.815

Yeah white boy, I'm gonna black your girls. All them y*kubanoid ass bitches straight be lustin after my BIG BLACK COCK! Damn bitch, like you fucks can't even imaginate how big my thick hot hard ass cock be up in your white bitches fanny. Yeeahhhh hhhh, we gon get rid of yo cracka ass y*kubian ass, das rite. All that's gon be left be tha rubanoid babies we be making. You jealous white boy? I know I would be. Damn cracka, we gon chase you back to yo cave cracka. I mean, yo asses bout to feel tha wrath of my big fat black cock. I swear if any of y'all crackas even try and get in my DIVINE RIGHT of way, y'all bout to get my big fat black cock in your mouth. I swear, y'all non-melanated crackas be straight wyldin if y'all think I be in this fo tha white pussy alone niggaaaaaaaa.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



561f6c  No.814[Reply]

Yeah white boy, I'm gonna black your girls. All them y*kubanoid ass bitches straight be lustin after my BIG BLACK COCK! Damn bitch, like you fucks can't even imaginate how big my thick hot hard ass cock be up in your white bitches fanny. Yeeahhhh hh hh, we gon get rid of yo cracka ass y*kubian ass, das rite. All that's gon be left be tha rubanoid babies we be making. You jealous white boy? I know I would be. Damn cracka, we gon chase you back to yo cave cracka. I mean, yo asses bout to feel tha wrath of my big fat black cock. I swear if any of y'all crackas even try and get in my DIVINE RIGHT of way, y'all bout to get my big fat black cock in your mouth. I swear, y'all non-melanated crackas be straight wyldin if y'all think I be in this fo tha white pussy alone niggaaaaaaaa.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.


5f0fe4  No.813[Reply]

Yeah white boy, I'm gonna black your girls. All them y*kubanoid ass bitches straight be lustin after my BIG BLACK COCK! Damn bitch, like you fucks can't even imaginate how big my thick hot hard ass cock be up in your white bitches fanny. Yeeahhhh hhhh, we gon get rid of yo cracka ass y*kubian ass, das rite. All that's gon be left be tha rubanoid babies we be making. You jealous white boy? I know I would be. Damn cracka, we gon chase you back to yo cave cracka. I mean, yo asses bout to feel tha wrath of my big fat black cock. I swear if any of y'all crackas even try and get in my DIVINE RIGHT of way, y'all bout to get my big fat black cock in your mouth. I swear, y'all non-melanated crackas be straight wyldin if y'all think I be in this fo tha white pussy alone niggaaaaaaaa.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.


File: c69c7ac46d19ffa⋯.jpg (355.27 KB, 868x591, 868:591, SmartSelect_20191211-22233….jpg)

4d3210  No.635[Reply]

This is my first fountain pen and after getting this, I'm pretty sure I will only buy fountain pens from here on out. When I buy a new type of something I like to buy the best quality I can afford to make sure I am giving something the best chance and not evaluating a new thing, in this case fountain pens, using less than ideal quality.

I bought this pen as a treat for myself to power up before cancer treatment and it really helped my mood to have a new toy.

This is a fine nib. I saw recommendations to get mediums, but I wanted to make sure it was fine enough to still do crossword puzzles. This pen feels almost perfect. I have no complaints about it at all and I'm a stickler for details.

The best thing about going fountain pen is the mental freedom of being able to use as much ink as I want without worry about the price. I was pounding through relatively expensive rollerball cartridges and they ain't cheap. I am going to hand write the Bible with this one. I like the Mont Blanc black permanent. That's another thing I like better. All of the Mont Blanc rollerball inks are not permanent and bleed with a bit of water. Nice to know what I write is permanent.

This is me new everyday carry although I always have a couple back ups within reach.

11 posts and 9 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

cd2456  No.683

>>681

And it's not a greed thing, it's just a way for me to create the best pens and a way to get myself one. The concept is only one pen of a given design will ever be sold. Catch is the buyer has to pay for one to be made for me also. Zero profit, all manufacture could be outsourced. My pens would not be for sale at ANY price.

Become a pen designer and get them made for free. Gives me the ability to get pens that I can't afford. No greed.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

cd2456  No.684

>>683

If I got a shit-load of money, I would build the company so that all manufacture was done in-house and hire some design staff, manufacturing equipment, and a master or two.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

cd2456  No.685

File: e7b999fc316af60⋯.jpg (49.7 KB, 1100x550, 2:1, Chris-Ploof-Designs-Home-B….jpg)

Ideally some Chris Ploof gold.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

87fe95  No.686

YouTube embed. Click thumbnail to play.

>>683

Just learn how to make pens by yourself. Its not even that hard.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

c9e926  No.687

>>686

Thanks! I'll try to find more on YouTube, too. I might have to do that. I'd love to have the skill myself, but if the pens I want to make are outside my of my ability I'll have them made by pen masters and jewelers.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 85ef2556d0651f6⋯.jpg (91.34 KB, 550x683, 550:683, close-reading-annotating-t….jpg)

154d46  No.623[Reply]

I finally made it! I have a ton of writings and notes, I love annotating the scrying into a story! Looks like I need to get myself a true fountain pen, missing out on the experience. I would use charcoal if that was the only thing left! Definitive Definitions are the roots to understanding.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

e15d0e  No.628

>>623

Your notes are very artistic. That is way better than just writing on a computer. If you used a fountain pen, then you could have a little more line variation, but that depends on the pen.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

7a4c34  No.634

File: 5b0a4a5304c8200⋯.jpg (376.69 KB, 1666x2210, 49:65, 2019_12_10 7_03 AM Office ….jpg)

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

12f12a  No.659

File: 848b8d153e93d91⋯.jpg (2.72 MB, 4032x3024, 4:3, image.jpg)

File: cc85eb836670071⋯.jpg (2.15 MB, 4032x3024, 4:3, image.jpg)

>>>634

Still need to try out a fountain pen for my annotating and note taking. I try my best to write cursive but some times I find myself doing both print and cursive. I will have to look into Emma Lazarus.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

154d46  No.661

>>634

I enjoy reading cursive, the same way i cant take my eyes off a well written piece when all the words are in proper order and context a story can be read in hours compared to days.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: acbf127378d997a⋯.jpg (3.96 MB, 4032x3024, 4:3, 20180712_213014.jpg)

5a0f05  No.491[Reply]

I was surfing around and found some lovely pens Of course I bought them. The first one has arrived. It is pretty in real life as well. I'm sorry to say it really has its price competition, but the Pilot Animal costs about $20 and this lovely gold tinted refillable.

I'm not sure why. It could just be a clerical error, but it was listed on the website as a medium tip. However this tip is fine. I'm not sure how much of the gold is real, but there is some gold tint in the nib. It's nib has the name JinHao and an F on it. Surely the F is for fine. Actually I'm not in the best position for writing since my desk is occupied today with kids studying for some test. That relagates me to the floor. Which won't make Ann excuse for my spelling, but maybe for the smearing and penmanship. this pen is exciting to use and my total cost, including shipping was five dollars. Jinhao medium tip luxury pen is definitely worth a fiver, and I intend to keep this around as my usual fine tip pen. My trusty Dude medium tip, and my new JinHao luxury fine tip are going in my backpack. Until they und up a leaky mess. That way I'll be able to put my expensive pens way.

Jinhao Luxury. Yeah!

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

5a0f05  No.492

File: 0f7910a9a783d98⋯.jpg (8.93 MB, 4032x3024, 4:3, 20180712_194555.jpg)

Here are the component parts of the Jinhao Luxury Pen.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

5a0f05  No.493

File: 71c1883999177e2⋯.jpg (2.34 MB, 3264x2448, 4:3, 20180712_194839.jpg)

The pen was surprisingly easy to fill, after the messy cleanup job I had with my Pilot Animal pen.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

f91e55  No.494

I've never been too interested in pens but I've been considering buying a Jinhao and some ink just for the novelty of learning how to write with a fountain pen.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

797595  No.495

>>494

Jinhao is a good starter pen, buy a few. They are cheap. So they don't work sometimes.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

8639d5  No.627

File: 08b587b5eca96d9⋯.png (10.08 MB, 2552x3508, 638:877, Memorandum for Jim.png)

I wrote this with a Jinhao

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 6d9a4f5c6a8dee0⋯.jpg (2.69 MB, 4032x3024, 4:3, image.jpg)

0d0ab7  No.624[Reply]

Was at work today and had to sign 1000 Christmas Cards. I used a nice ball point pen and the color blue, blue is a great Christmas card color for a quick signature, why all others used green or red.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.


File: 0c190aca4d70c50⋯.jpg (1.13 MB, 1256x1787, 1256:1787, SmartSelect_20191127-18491….jpg)

2f1109  No.579[Reply]

I bought the Mont Blanc Moon Pearl Legrand Rollerball a while back. I bought it before I got a fountain pen and realized they are much better, but it's still a pen I really love. It's a beautiful pen with mother-of-pearl inlay and the emblem is also mother-of-pearl I stead of the standard white. I'll add a couple pictures in the thread. It had a very nice huge box with it that had some small cards and envelopes and a wooden stand.

Breakfast nuggets are delicious and I modified this recipe to use panda meat. If you can't get panda meat you can use regular pork sausage, bacon, ham, or whatever. I tried to submit this idea for free to McDonalds because I think they would be very tasty, would make them a lot of money, and I just want to be able to buy them without having to make them. They're seriously fucking awesome! I shouldn't even share the idea for free because they are tasty and no one makes them.

16 posts and 13 image replies omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

d196a1  No.603

File: 77bf66d3dddc9a9⋯.jpg (372.48 KB, 933x598, 933:598, SmartSelect_20191126-23054….jpg)

File: c9147c85818ba4f⋯.jpg (1.69 MB, 1325x2160, 265:432, SmartSelect_20191005-18514….jpg)

File: e21118c9fbecda7⋯.jpg (1.03 MB, 596x1843, 596:1843, SmartSelect_20190327-20203….jpg)

>>594

I am currently hand-writimg the Bible. I also write down BIG prayers, and have started writing new rules that, if approved by God, go into effect immediately. Perception is reality.

I also do a little abstract art with my pens.

I love seeing other people's pens and what they write with theirs. The pen is powerful! Thank you for this board!

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

625609  No.611

>>602

I have quite a few pens. One of these days. I will line them up and count them.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

625609  No.612

>>603

I like that!

>> I also write down BIG prayers, and have started writing new rules that, if approved by God, go into effect immediately. Perception is reality.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

71afe8  No.619

Ah, so you're the guy who spaces twice after every sentence.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

bc2bde  No.622

>>619

That's the correct way. I don't accept the new garbage.

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 1d4d5ab98be3899⋯.jpg (140.35 KB, 1437x1241, 1437:1241, 2019_12_03 6_40 AM Office ….jpg)

File: 070b576320f875a⋯.pdf (161.25 KB, 決定[2756].pdf)

06c54c  No.620[Reply]

The ongoing court case against N.T.Technology has come to a conclusion.

N.T.Technology has won the case that Hiroyuki Nishimura's company Tokyo Plus brought in Japan. It went to the Japanese Supreme Court, and they rejected his appeal.

____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

06c54c  No.621

>>620

The pdf is an image here.

>>>/newsplus/250087

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



File: 1424396838065.jpg (232.5 KB, 740x334, 370:167, Tromso-city-Norway-740.JPG)

6aba84  No.129[Reply]

Hi /pen/

This is an essay/blog I wrote. Please give me feedback and ideas on other topics to write about.

http://pastebin.com/DhsnPWG3
3 posts omitted. Click reply to view. ____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

6aba84  No.141

>>140
btw when I said
>I also tried not to focus on whether preferring one's own race/culture is "innate" or "natural"
that wording was a bit sloppy, better to say
>I also tried not to focus on the claim that preference for one's own race/culture is "innate" or "natural"
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

6aba84  No.142

>>139
one more reply
>Why this is suddenly a problem or massive issue with whites ONLY is a mystery to me; especially since whites – already a global minority – are in demographic decline throughout the West.
I didn't write much about the "why" of anti-racism, because I wanted to focus squarely on proving it was wrong. But since we're all in agreement here, my opinion is there are two main sources:

1) Moralistic zeal among Europeans. Europeans have always been into irrational moral crusades. They used to express this through religion, now they express it through liberalism. I don't know if its part of European nature, or comes from Christianity. Part of Europe's success is the prevalence of pro-social behavior, including a strong desire to punish wrongdoers. Where there are no actual wrongdoers, I think Europeans invent them. I think a few people have written about this, but I can't remember off the top of my head.

2) Jews an other minorities (including European minorities in the US). I especially didn't discuss this because I don't want to do it without solid references. Basically I need a lot of quotes from Jewish liberals saying "As a Jew, I feel insecure in the US as long as Whites are dominant". I know this opinion is often expressed by liberal Jews, but it will take work to get the most representative quotes.
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

6aba84  No.161

Strong writing and I agree with much you want to say save for the idea that race alone is enough to generate companionship and a sense of belonging with someone. More important than race is ideology and culture. I can't connect with most people of my race because their ideologies and cultures are actively in opposition to mine. I can only connect to and feel comfortable with people who share an open mind and who are capable of debating things philosophically and without hostility, prejudice, or the kind of moralizing that stunts actual conversation. Race and ethnicity have nothing to do with this. The conclusion of the racialist view is that I will feel the most comfortable with people of my own tribe->ethnicity->race->species etc.

I feel comfortable with people of my own culture and ideological underpinnings.
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

6aba84  No.177

>>161
Thanks for the feedback. I agree that culture and ideology are also very important. What I was trying to avoid was implying that race was unimportant, or that it's immoral or irrational to care about race. But I think I went too far in the other direction, and made it seem like I was mainly focussed on race.

On the cultural side, I want to preserve Western culture, and I also think the Western culture is the only way for the rest of the world to improve their situation.

On the racial side, it would be a tragedy if the aesthetic beauty of the White race disappeared, and there is probably a connection between race and culture too.
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.

4b5897  No.578

Many of my friends take orders from other students and write essays for them. But it looks risky to me. I would trust my work only to a skilled writer and not to a beginner. I cannot fail my work. And I have to find a reliable service with experienced authors who can guarantee good quality of an essay. What do you think of https://www.superiorpapers.com/ ? Are they professional and do everything on time? Who worked with them?

Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.



[]
Previous [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
| Catalog | Nerve Center | Random
[ / / / / / / / / / / / / / ] [ dir / random / cow / in / komica / miku / pone / psyid / random / sl ]