No.88388
Efter den nye emhætte kom op, regnede jeg med, at madlavningen ville lugte meget mindre i resten af lejligheden. Lyset virker, motoren kører, og den larmer også som forventet, men når jeg steger noget, bliver dampen stadig hængende, og lugten spreder sig ud i gangen. Kan det være forkert montering, filteret eller noget med aftrækket?
____________________________
Disclaimer: this post and the subject matter and contents thereof - text, media, or otherwise - do not necessarily reflect the views of the 8kun administration.